2011. november 9., szerda

egy szabad este

kell ahhoz, hogy bepótoljam a lemaradásomat blog-ügyileg :)
szóval szőke lettem. vagyis sötétszőke világos melírral. egészen meg vagyok elégedve az eredménnyel. azt hittem, hogy nehezebb lesz megválni a vöröstől, dehát nyert a kisördög a vállamon, meg a hajfestékgyár, aki kilistázta az előző hajfestékem.
előtte meg végre eljutottam úgy a gólyabálunkra, hogy még szórakozni is tudtam. nem is akárhogy. nagyon menő képek készültek ám.

Mr. Lover pedig holnap végre leadja a P.Ö.CS.-öt, jövőhéten leszigózik, aztán lesz öröm-bódottá. legalábbis remélem. már ideje, mert ilyen frusztrált már nagyon régen nem voltam, mint az utóbbi két hétben. volt türelmem valamikor régen, de már elfogyott.

most, hogy volt egy pici időm, elővettem a bátorságomat és kivettem a zacskóból azt a cipőmet, amiben a Volton voltam. hát fogalmazzunk úgy, hogy hősi halált halt. de azért kipucoltam, hátha lehet még valamire használni.

most pedig Bogyósgyümölccsel úgy fogunk viselkedni, mint az igazi lakótársak: csináljuk együtt a semmit (filmet nézünk). és még jól is fogjuk magunkat érezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése