2012. január 21., szombat

on board again

nos egy kis intermezzo után ismét visszatértem a valóságba. vizsgaidőszakban mindig úgy érzem, hogy túl sokat vagyok magammal, mégis keveset, be vagyok zárva a fejembe, de mégsincs időm gondolkodni. amikor meg van, akkor sorra gyártom a jobbnál jobb terveket, hogy miket is fogok csinálni, ha vége lesz ennek a borzalomnak. aztán itt volt pl. ez a nap is, amikor csinálhattam volna valamit, mert nem kellett tanulni, de még a tiszta ruhákat is lusta voltam kiteregetni. vizsgák után van a fáradtságnak egy olyan formája, amit nem tudok megmagyarázni, egyetlen tünete van: pisilni is lusta vagyok kimenni.
de az az igazság, hogy hihetetlenül jól esik félévente egyszer egy ilyen napot tartani.
viszont a ruhákat már tényleg ki kell teregetnem, mert már két napja a lavórban vannak. bár lehet, hogy inkább berakom őket megint a mosógépbe, ki tudja mivé váltak a két nap poshadás alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése